Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) www.firegrill.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: ADVENTURA TRÉNING KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.
  • Székhely: 2132 Göd, Mária u. 3.
  • Adószám: 13442886-2-13
  • Cégjegyzék szám: CG. 13-09-102248/12,
  • Kibocsájtó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@firegrill.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 20 9 352 607
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: folyamatban
  • Számlaszám: OTP Bank 11786001-20149530

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Cégünk kültéri grillezéshez egyedi gyártású sütők és hozzá tartozók kiegészítők gyártatásával, forgalmazásával és telepítésével foglalkozik. Vállaljuk az ajánlatunkból kiválasztott és előre egyeztetett termékek legyártását, helyszínre szállítását és összeállítását, beüzemelését.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek nem teljes körűek, eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek megrendelhetőek a weboldalunkon keresztül, vagy személyesen a telephelyünkön: 2132 Göd, Mária u. 3. szám alatt.

Online rendelés esetén is minden esetben felvesszük a kapcsolatot a Vevővel, hogy minden részletet pontosítsunk, majd ezt követően kerül kiküldésre elektronikus úton a megrendelt termékek összességének vételárát tartalmazó számla. A számlán szereplő összeg beérkezéséről emailben tájékoztatást küldünk, és innentől számítottan kezdődik a gyártás, ettől számítjuk érvényesnek a megrendelést.

Amennyiben a megrendelés élővé vált (a számlánk elfogadásra és kiegyenlítésre került), azt követően az elállási jog megszűnik, a gyártás megkezdését követően már nem mondható vissza a rendelés és a vételárat sem részben sem egészben nem áll módunkba visszafizetni.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a kapcsolatok menüpontban található elérhetőségeink bármelyikén (telefonszámon vagy email címen) szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velünk.

A rendelés menete

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

Oldalunkon Ön tájékozódhat és rendelhet is bejelentkezés és regisztráció nélkül is.

A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölhet még ekkor is tételeket. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.

Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, térjen vissza a termékek menüpontba. A kosár tartalma, természetesen amíg Ön az oldalunkon tartózkodik nem törlődik. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor válassza a „tovább a pénztárhoz” gombot. Amennyiben minden mező kitöltése megtörtént a „Megrendelés elküldése” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére elküldjük Önnek a számlát, melyet 8 napon belül átutalással tud kiegyenlíteni.

A vételár beérkezését követően a termék amennyiben raktáron van felvesszük Önnel a kapcsolatot (írásban vagy telefonon) a szállítás részleteinek egyeztetése végett. Ez nem automatikus folyamat, minden esetben egyeztetés szükséges.

Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a vételár beérkezése után elindítjuk a gyártást és folyamatosan tájékoztatjuk, hogy milyen fázisban tart az Ön által rendelt áru előállítása. Ez attól függően, hogy milyen terméket választott és az alapanyagok mennyire állnak rendelkezésre 10-40 napot vehet igénybe (általában a minimum idő teljesíthető).

Természetesen azzal kapcsolatosan, hogy a kiválasztott terméket mikorra tudjuk legyártani még a megrendelés és vételár kifizetése előtt tájékoztatást adunk, így Önnek lehetősége van mérlegelni, hogy valóban szeretné-e az adott terméket. Amennyiben véglegesíti rendelését és átutalja a vételárat, úgy innentől elállási joga a továbbiakban a vásárlástól nincs, az áru értékét nem áll módunkban visszatéríteni.

4. Regisztráció

Oldalunkon nem kötelező a regisztráció, de van rá lehetőség. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08 – 16 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

Az áru értékének számlánkra történő beérkezésének a napjával válik elfogadottá a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a pénz beérkezésének visszaigazolásától számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 munkanap, mely előzetes egyeztetés alapján kerül meghatározásra. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a gyártásra szükséges idő függően 10-40 munkanap.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor ugyanezen címre 1-2 munkanapon belül legkésőbb megküldjük a számlát is, melyet átutalással tud kiegyenlíteni.
  • Személyesen történő teljesítés: Amennyiben Ön weboldalunk tájékozódott a termékeink iránt, de szeretné személyesen megtekinteni mintadarabjainkat, úgy erre lehetősége van telephelyünkön, melynek címe: 2132 Göd, Mária u. 3. Itt személyes egyeztetés alapján akár ki is választhatja az Önnek tetsző termékünket és számla ellenében készpénzben is lehetősége van azt kifizetni. A szállítás módját ugyanekkor egyeztetheti munkatársunkkal.

Házhoz szállítási információk, díjszabás

  • 100.000 Ft értékű megrendelés alatt a postázás költsége 3000 Ft.
  • 100.000 Ft értékű megrendelés felett Budapesten és Budapesttől 50 km távolságon belül a házhoz szállítás, üzembe helyezés díjtalan.
  • Budapest határán kívül a szállítást 100 Ft / km áron tudjuk vállalni. A beüzemelés díjtalan.
  • A kiszállítás díja – amennyiben Budapesten kívüli a helyszín – a termék árához hozzáadódik, egybe kerül kiszámlázásra előre. Kiegészítők vásárlása esetén a 3000 Ft postázási költség szintén a termék árával együtt kerül kiszámlázásra.

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999.(II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Termékeink többsége egyedi egyeztetés alapján készül, a kívánt paraméterek alapján és a termék árának kifizetése után készül. Ezekben az esetekben az elállás jogát a gyártás megkezdése után már nem tudjuk biztosítani. A kiegészítők esetében természetesen a fenti szabály érvényes.

11. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül részünkre kell visszaszállítani.. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

13. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

14. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

15. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.